سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ کارها نزد خدا بر روی زمین، دعاست . [امام علی علیه السلام]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15
توی هر شهر و روستایی دیگه یه کلاس زبان و یه کلاس موسیقی زدن. مردمم که خیلی استقبال کردن الحمد لله...
اما من گفتم بد نیست که یه کلاس آموزش قتل هم بزاریم. اما معلم کی بشه؟ کلاس بدون استاد مثل نورافکن بی فروغه.
گفتم از قابیل دعوت کنیم که دیدم توی جهنمه برزخیه... گفتم از چنگیز خان مغول دعوت کنیم که دیدم روشش قدیمیه. این آخرا به یاد راجر مدرال افتادم (بزرگترین قاتل سریالی با حدود 300 فقره قتل.) اما ما که زبونشو نمیفهمیم. دست آخر خودم شدم دبیر کلاس.
رفتم سر کلاس دیدم همه عضو یاکوزا هستن. بن لادن و ملا عمر هم بودند. از زمان حمله به افغانستان خیلی هم چاق شده بودند. خشخاش هم میگفتند که با فناوری نانو مرغوبتر کردند.
میگفتند میخواهند بالا دستیهای ان ای را ترور کنند. کارشان را تباه میکنند این ان ای یها...یک جوان مو فشنی هم بود که دندان تیز کرده بود برای دولت احمدی نژاد. مثل دیگر اصلاح طلب ها بود که همش ترور شخصیت میکنند بی آنکه خودشان چیزی داشته باشند.
اما این میون یکی رو دیدم که ازش خوشم اومد. می خواست توی اول سال 88 همه بدی هاشو بکشه...
گفتم که محافظ زیاد داره اما گوشی نمیداد به این حرفا. رفت تا کرکس وجودشو ترور کنه...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط وحید در یکشنبه 88/1/2 و ساعت 12:31 صبح | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ...*تب انتخابات*...
    دختری یا پسر؟(دختربازی)
    بت شکن
    همجنس بازی
    ایاک نستعین...
    آموزش قتل
    بازم 87 !!!
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا